sâmbătă, 10 mai 2014

2014.05.10 Narcisele de la Negrileasa pe bite




DATE TURA
Traseu- Cheile Intregalde - Poiana cu narcise Negrileasa
Tip traseu- Cu bicicleta
Dificultate- Mediu
Nr. zile- 1
Campare- Nu este cazul
Punct de plecare- Cheiule Intergalde
Distanţă traseu dus întors- 55 Km
Diferenţă de nivel- 1420 m
Durată traseu- 7 ore cu pauza mare in poiana
Atracţii- Poiana cu narcise, Vedere cu vf Poienita si detunatele
Observaţii- Posibilitate ca drumul de intoarcere sa fie cu noroi.



Ne-am decis tarziu sa urmam evenimentul de pe facebook  Narcisele de la Negrileasa - by BIKE  - 2014 
Noi am plecat de la 12:00 din cheile Intergalde si la un moment dat spre ultia urcare ne-am intalnit cu un grup de biciclisti si am urcat impreuna pana la poiana, f frumoasa poienita cu multe narcise, o tura interesanta si peisaje deosebite!
Multumim organizatorilor de idee.
Puteti vizualiza si descarca link-ul de aici:


Route 2,596,354 - powered by www.bikemap.net









Oprire pt hidratare










  Greu la deal...

Popas in Poiana cu Narcise


Victorie !






















Imediat dupa ce am trecut pe sub acest brad... a cazut... mai lipsea o fractiune de secunda si imi cadea in cap :D














Recunosc si autoritatile care este starea drumurilor.... probabil candva a fost bun, dar acum... nu mai este..



© 2014, copyright Mihaela şi Robert Dogaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu